Huisartsenpraktijk Scheveningen
  • Home
  • Spoedgevallen
  • Openingstijden
  • Online patientenportaal en afspraken
  • Afspraak maken
  • Praktijkondersteuners (POH) en Spreekuurondersteuner (SOH
  • Avond, nacht en weekend
  • Doktersassistente
  • Bloedafname
  • Medische gegevens opvragen en/of delen
  • Doktersverklaring (bij ziekteverlof)
  • NHG-Praktijkaccreditatie
  • Waarneming
  • No-show en SMS service
  • Klachten procedure
  • Privacyregelement
  • English version
  • Medewerkers
  • A
  • A
  • A

Klachten procedure

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Er kan echter altijd iets misgaan, of een verschil van mening ontstaan. Wij stellen het zeer op prijs als u dit bij ons meldt, zodat we samen het probleem op kunnen lossen. Via hethttps://huisartsenpraktijk-scheveningen.praktijkinfo.nl/klachten-formulier/ kunt u uw klacht kenbaar maken aan ons. Een papieren versie is beschikbaar voor u in de praktijk, deze kunt u afhalen aan de balie bij de assistente.

Afhandeling van de klacht niet naar uw tevredenheid?

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de Hadoks. Zie https://www.hadoks.nl/patienten/klachtenregeling/

Uw melding komt direct terecht bij een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van Hadoks. De klachtenfunctionaris stemt met u de wijze af waarop uw klacht wordt behandeld. Het doel daarbij is dat uw klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld. Eventueel is het mogelijk om gratis te bemiddelen tussen u en degene aan wie de klacht is gericht. Het bespreken van uw klacht leidt meestal tot een snelle oplossing als u rechtstreeks en zo snel mogelijk na uw ervaring spreekt met degene die uw klacht of onvrede heeft veroorzaakt. Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld.

Nog niet tevreden?

Komt u er ook na bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de geschilleninstantie Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).
U kunt ook telefonisch contact opnemen of een brief sturen naar:
SKGE, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven, telefoonnummer 088 0229100.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

  • Home
  • Spoedgevallen
  • Openingstijden
  • Online patientenportaal en afspraken
  • Afspraak maken
  • Praktijkondersteuners (POH) en Spreekuurondersteuner (SOH
  • Avond, nacht en weekend
  • Doktersassistente
  • Bloedafname
  • Medische gegevens opvragen en/of delen
  • Doktersverklaring (bij ziekteverlof)
  • NHG-Praktijkaccreditatie
  • Waarneming
  • No-show en SMS service
  • Klachten procedure
  • Privacyregelement
  • English version
  • Medewerkers

Contact

Tel.nr: 070-350 2737

Email: info@huisartsenpraktijk-scheveningen.nl

Let op! Wilt u ons mailen? Graag eerst contact opnemen met de assistente voor overleg, daarna eventueel mailen.

Adres

Locatie: Huisartsenpraktijk Scheveningen
Prins Willemstraat 20
2584 HV Den Haag
routebeschrijving

 

Locatie: Gezond op Scheveningen
Kranenburgweg 180 B
2583 ER Den Haag
routebeschrijving

thuisarts.nl-logo

Moedervlekken controleren

Met de SkinVision app check je zelf verdachte huidplekken met je smartphone en ontvang je binnen 30 seconden een risico-indicatie, inclusief aanbevolen vervolgstappen.  Dermatologen raden aan om je huid ieder kwartaal te controleren om verdachte plekken tijdig te signaleren.

De app is gratis te gebruiken voor mensen die verzekerd zijn bij FBTO, Zilveren Kruis, Ohra en CZ.

NPA praktijkaccreditatie

© 2025 Huisartsenpraktijk Scheveningen -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer