Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Er kan echter altijd iets misgaan, of een verschil van mening ontstaan. Wij stellen het zeer op prijs als u dit bij ons meldt, zodat we samen het probleem op kunnen lossen. Via hethttps://huisartsenpraktijk-scheveningen.praktijkinfo.nl/klachten-formulier/ kunt u uw klacht kenbaar maken aan ons. Een papieren versie is beschikbaar voor u in de praktijk, deze kunt u afhalen aan de balie bij de assistente.
Afhandeling van de klacht niet naar uw tevredenheid?
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de Hadoks. Zie https://www.hadoks.nl/patienten/klachtenregeling/
Uw melding komt direct terecht bij een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van Hadoks. De klachtenfunctionaris stemt met u de wijze af waarop uw klacht wordt behandeld. Het doel daarbij is dat uw klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld. Eventueel is het mogelijk om gratis te bemiddelen tussen u en degene aan wie de klacht is gericht. Het bespreken van uw klacht leidt meestal tot een snelle oplossing als u rechtstreeks en zo snel mogelijk na uw ervaring spreekt met degene die uw klacht of onvrede heeft veroorzaakt. Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld.
Nog niet tevreden?
Komt u er ook na bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de geschilleninstantie Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).
U kunt ook telefonisch contact opnemen of een brief sturen naar:
SKGE, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven, telefoonnummer 088 0229100.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.